Andrzej Kulka » Wieści » Małopolska: medal za najlepszą kampanię promocyjną w Polsce
Małopolska: medal za najlepszą kampanię promocyjną w Polsce
Województwo Małopolskie otrzymało prestiżowy medal Mercurius Gedanensis w kategorii najlepsza kampania promocyjna w Polsce. Nagroda, którą wręczono Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Małopolskiego podczas Targów Turystycznych w Gdańsku jest wyróżnieniem za najlepszy produkt turystyczny, katalog, serwis www, kampanię promocyjną i naukową. Jury nagrodziło m.in. kampanię promocyjną regionu pt. „Małopolska Zimą w iPhonie” z Justyną Kowalczyk, zrealizowaną wspólnie z firmą Amistad oraz serwis www kampanii www.discover.malopolska.pl.
W 2010 roku samorząd województwa wystartował z kampanią promocyjną regionu pn. „Małopolska w akcji”, której twarzami są znani sportowcy związani z Małopolską. Częścią kampanii, której patronuje Justyna Kowalczyk był bezpłatny cyfrowy przewodnik „Małopolska zimą” przygotowany na platformy iPhone i Android w językach polskim i angielskim. Przewodnik dla miłośników białego szaleństwa, stworzony przez firmę Amistad, uznano za jedno z najciekawszych narzędzi promocyjnych w Polsce.
Kampania była finansowana z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach kampanii „Małopolska w akcji” (kampania promocyjna na wybranych rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wizerunku małopolskich sportowców).
Pełna lista laureatów medalu Mercurius Gedanensis dostępna jest na stronie www.gtt.pl
Projekt "Małopolska zimą w iPhonie" został objęty patronatem medialnym przez: Radio Kraków, Rynek Podróży, SKI Magazyn oraz Magazyn Górski.