HAWAJE
05:24
CHICAGO
09:24
SANTIAGO
12:24
DUBLIN
15:24
KRAKÓW
16:24
BANGKOK
22:24
MELBOURNE
02:24
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalności czy efektywności publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ¦wiatPodróży.pl » Rejs dookoła Europy » Krakowski rejs dookoła Europy Zachodniaj
Krakowski rejs dookoła Europy Zachodniaj

Krzysztof "Pingwin" Jamrozik


Plan rejsu przedstawia się następuj±co:

• ETAP I – 01. 06. 2006 – 10. 06. 2006
Gdynia – Rönne (wyspa Borholm / Dania) – Malmö (Szwecja) – Cie¶niny Duńskie - Helsingor (Dania) – Aalborg (Dania) - Thyboron (Dania od strony Morza Północnego)



• ETAP II – 10. 06. 2006 – 24. 06. 2006
Thyboron – Stavanger (Norwegia) – Bergen (Norwegia) – Trondheim (Norwegia)

• ETAP III – 24. 06. 2006 – 22. 07. 2006
Trondheim (Norwegia) – Rejkiawik (Islandia) – Wyspy Owcze (Dania) – Orkady (W. Brytania / Szkocja) – Inverness (W. Brytania / Szkocja)

Zobacz  powiększenie!
Alandy - spotkanie s/y Copernicus i s/y Mokotów
• ETAP IV – 22. 07. 2006 – 12. 08. 2006
Inverness (W. Brytania / Szkocja) – Kanał Kaledoński – Belfast (Irlandia Północna) – Dublin (Irlandia) – Wyspy Scilly (W. Brytania) – Wyspa Jersey – St Malo (Francja)
• ETAP V – 12. 08. 2006 – 02. 09. 2006
St Malo (Francja) - Wyspa Jersey (W. Brytania) – Cherbourg (Francja) – Wyspa Wight (Anglia) – Portsmouth (Anglia) – Calais (Francja) – Dover (Anglia) - Ostenda (Belgia) – Amsterdam (Holandia) – Wyspa Helgoland (Niemcy) – Cuxhaven (Niemcy) – Kanał Kiloński – Kilonia (Niemcy) – Rostock (Niemcy) – Gdynia

Oprócz wymienionych powyżej portów odwiedzone zostan± także inne – zapewne w podobnej ilo¶ci, jednak ich wybór będzie każdorazowo zależał od warunków pogodowych na morzu.

Wymiana załóg w punktach etapowych będzie dokonywana przy pomocy wynajętego mikrobusu, który każdorazowo dowiezie now± załogę i zabierze ekipę kończ±c± swój rejs.

Sposoby realizacji celów rejsu

Zobacz  powiększenie!
Copernicus w Sognefjordzie
W odwiedzanych portach jacht będzie cumował w reprezentacyjnych miejscach portów lub marin. W czasie postoju będzie dekorowany flagami, banderami portów i sponsorów rejsu. Obok jachtu wystawiona będzie informacja o rejsie, żeglarzach i ich mie¶cie Krakowie. Wykładane będ± materiały sponsorskie. O wizycie jachtu oraz celu przybycia będ± informowane lokalne media, w miarę możliwo¶ci organizowane będ± spotkania z władzami miast i portów celem promowania Krakowa jako miasta europejskiego z równoczesnym zwróceniem uwagi na sponsorów rejsu. Ponadto przekazywane będ± na bież±co z portów odwiedzanych relacje z przebytej trasy oraz spotkań, celem informowania mediów polskich. Załoga kończ±ca etap, będzie zamieszczać w mediach informacje i zdjęcia z zakończonego etapu.

Ponadto załoga będzie występować wszędzie w jednolitych ubiorach w postaci koszulek z nazw± i barwami miasta Krakowa jak również stosownymi reklamami sponsorów.

Koszty rejsu

Planowany budżet całego przedsięwzięcia to około 120 000,00 zł.

W tej kwocie zawarty jest koszt czarteru jachtu wynosz±cy około 60 000,00 zł (nie znane s± w chwili obecnej koszty doubezpieczenia jachtu na Atlantyk).

Pozostałe koszty to:

Wymiany załóg, paliwo, woda, opłaty portowe, wyżywienie, pomoce nawigacyjne.

¬ródło: informacja własna

<< wstecz 1 2


w Foto
Rejs dookoła Europy
WARTO ZOBACZYĆ

Sey Kraków - Pekin
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

Islandia: Syduzi 2004 # 2
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ¦wiatPodróży.pl